Veebipoe RAdezain.com (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ RA Meedia (registrikood 11980192), asukohaga Hiievälja tee, Oru küla, Kose vald Harjumaa

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

  1. Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
  2. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde, kõik e-poes märgitud hinnad on eurodes.
  3. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
  4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Keskmiselt valmistame ja saadame tooted välja 1-2 tööpäeva jooksul.
  5. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  6. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda ülekandega või pangalingi kaudu.
  2. RAdezain lehel on võimalus tellimuse vormistamisel kasutada sooduskoodi. Sooduskood annab soodustuse kindla ostukorvi summa, protsentuaalse ostukorvi summa, kui ka kindla toote summale ja/või soodustuste tarnele
    1. Sooduskoodi saab kasutada lisades olemasoleva koodi “ostukorvi” või “kassa” lehel välja toodud lahtrisse
    2. Sooduskoodi edukal rakendamisel kuvatakse kodulehel teade “Kupongi kood rakendatud edukalt” ning kliendil on võimalik näha soodustust tellimuse kokkuvõttes
    3. Sooduskoodile võib rakenduda kasutamise piirang (kuupäevaline piirang, minimaalne ostusumma, soodustus rakendub konkreetsele tootele või tootegrupile)
    4. Sooduskoodiga võib rakendada lisaks/ainult tasuta tarne
    5. Sooduskoode saab tavaliselt erinevate sooduskampaaniate ajal, tänutäheks liitudes uudiskirjga, tänutäheks tagasiside kirjutamise eest jne.
    6. Sooduskoodi kehtivus ja muud tingimused on välja toodud konkreetse kampaania lehel.
  3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
  4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

  1. Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
  2. Kaubad saadetakse kliendini kasutates DPD ning Omniva pakiautomaate. Kassa lehel määrab klient, millisesse automaati soovitakse tarnida.
  3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  4. Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-14 tööpäeva jooksul alates hetkeks, milles personaalsed sõnumid on kokku lepitud. Takistusi võib tekkida, kui klient saadab halva kvaliteediga pildifaili, stantsimisse edastatud sõnas on viga jne.
  5.  Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
  6. Saadetise pakki ei panda eraldi kaasa müügiarvet. Juhul, kui klient soovib saada müügiarvet eraldi paberil, tuleb sellest teada anda tellimust esitades „Lisainfo“ lahtrisse või peale tellimuse edastamist aadressile 

Taganemisõigus

  1. Taganemisõigus ei kohaldu, kui tooted on valminud eritellimusena.
  2. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  4. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile  aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  7. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  9. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  10. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  11. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

  1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile või helistada telefonil: +372 53 001 301
  3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  2. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
  4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

  1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile või helistada telefonil: +372 55 677 423

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin http://www.komisjon.ee/ . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole http://ec.europa.eu/consumers/odr/